Location:-

Friday, November 20, 2009

pagi hari ke-3... duniaKU


semalam hari ke-2 duniaKU, ketiadaan masa untuk menulis... kekangan masa yang teramat sangat... bos nak report dengan segera... sedangkan maklumat perlu melibatkan banyak org.. kalau semua org mudah nak bagi.. tak apalah... ada meting lagi... apalah... nak jadi nga bos aku...belajarlah wat sendiri....


tapi aku terus tekad aku nak wat blog aku yg terbaik antara yang terbaik... n hari ini duniaKU berusia 3 hari akan memaparkan isu2 hot n hangit... masa duduk bilik air pagi tadi.. banyak pulak idea.. bila nak tulis nih.. tak muncul2 balik idea tu.. nampaknya.. bilik air umh aku kena letak note pad n pen lah.. leh sambil aku ***** leh juga aku tulis perancangan masa depan aku n kawan2 aku...


k apa?

1 comment:

  1. ye lah..camne x kaur idea masa dok kat bilik air jika sampai 10 kali 1 pg masuk bilik air..dan setip kali tu samoai 1 jam..buang masa je dok kat tempat setan berkumpul tu..

    ReplyDelete