Location:-

Wednesday, November 18, 2009

hari pertama... n seterusnya.


2day... 18 November 2009 bersamaan dengan 1 Zulhijah 1430, bersamaan juga dengan hari rabu, aku dengan bangga nya... melancarkan laman blog aku sendiri. walau pun ianya tidak seberapa.. tetapi hari ini...aku dapat membuat sesuatu yang paling baik... iaitu lahirnya blog: duniaKU ......


harapan aku... agar aku dapat disiplin untuk memberi yang terbaik untuk blog aku... dan aku juga boleh anggap dia sebagai... emosi aku sepanjang hari-hari yang akan ku lalui... nama blog aku pilih... duniaKU ... kerana... ia nya serasi dengan satu kehidupan yang akhirnya ada kesudahan ... dunia tempat singgahan sementara... dan kita akan terus kekal di alam lain selama-lamanya...


namun.. perlu diingat.. buat pembaca, pemerhati, dan org yang dikomen... usah berkecil hati.. kadang2 ianya kebetulan n menjadi bahan yang belum diuji... walaupun ayat ini susah hendak difaham, namun.. sama2lah kita renung n fikir bersama... demi masa depan yang kita impikan...


hidup yang sempurna .. tidak semestinya tanpa diuji... ujian itu.. adalah sesuatu rahmat bagi yang bersyukur... tq untuk semua....


k apa?

3 comments: