Location:-

Friday, November 20, 2009

makan gaji buta...or gaji itu buta?


kadang2 terpikir juga... samada member2 aku sindir aku atau org lain.. tapi aku jadi perasan.. kata2 yang mengatakan makan gaji buta... macamlah member aku yang kata tu betul sangat... cam tak sedar kediri... apa jenis member.. pikir2 lah sendiri.. yang nak dikatakan tu.. entah2 balik diri sendiri....


sapa makan gaji buta? aku, kau or bos aku or bos kau... heheh cam marah jer... aku, memang lah tak mengaku, kalau mengaku pun bukan selalu.. tapi hintung2 balik, berbaloilah ngan gaji sebulan yg ciput.. kau, bos aku n bos kau... mesti .. sure tak ngaku punya.. malah marah balik.. jika aku kata kat kau, bos aku n bos kau...


pendek ceta, kau.. wat lah keje masing2... yang bos2 pulak.. janganlah main tulis...sila uruskan, sila maklum, sila bagi maklumbalas, sila bincang, sila sedia report, n sila22222222222222 fahamilah jiwa anak buah nih... so sekarang leh lah nilai sapa makan gaji buta?.. yang gaji satu hal.. yang tak wat keje pun .. hujung bulan, masuk juga gaji... siap bulan 12.. ada batuan lagi rm500.. so adakah gaji yg buta? fening2.....


k apa


1 comment:

  1. jgn terlalu fikirkan duit..ia x kan bawa kite ke mana...lebih baik niatkan buat kerja tu sbg ibadah..lagi murni hidup kita..

    ReplyDelete