Location:-

Monday, November 23, 2009

maaf yer...


2day... aku kembali menulis blog...setelah 2 hari bercuti hujung minggu, banyak kisah berlaku, diluar pikiran ku... namun, aku sedar, aku hanya merancang.. yang menentukan, kuasa yang lebih besar dari aku, iaitu pencipta aku sendiri.. namun aku pasrah, pasti ada hikmah disebaliknya...hope begitu lah... ini lah antara cara aku nak memotivasi diri aku kembali...


kepada mereka yang telah aku melakukan kesilapan, samada secara sedar atau tidak, maaf yer.. walaupun mudah memohon maaf, but itu yang pasti aku boleh lakukan wat masa sekarang... kadang2 kita susah nak maaf kan org, namun sedarlah bahawa kalau kita maaf kan org, kita dianggap hero sebenarnya... kerna apa? kita dapat melawan ego kita sendiri. sebenarnya.. ego yang merosotkan kita... tak tahulah berapa ramai yang setuju dengan aku... hope.. minta2 ramailah setuju dengan aku yer...


maaf yer... itu yang leh aku lakukan... maybe 2day aku mohon maaf, dan tak mustahil.. esok or lusa or akan dtg aku masih memohon maaf.. boleh yer...


k apa?

5 comments:

  1. sayang..x payah la tunjuk baik..kalau hakikatnya..tidak

    ReplyDelete
  2. yang..dah la tu...ingat sikit anak isteri kat rumah tu.. x yah la habiskan masa kat blog ni

    ReplyDelete
  3. ntah la yang..i x tau nk ckp apa lagi dah dgn u..i dh mntk u sedar diri..i x kisah u nak kawan dgn siapa..tp tlg ingat anak isteri kat rumah. tu saje.

    ReplyDelete
  4. owh dah kawen rupenyer si blogger ni..ish2..sungguh dasyat lelaki sekarang..hanya dgn mainan kata sudah mampu memiliki sekeping hati dr seorang wanita.hanya ALLAH yg berhak membalas segala perbuatan seorang suami yg curang dan tak sedar diri ni. Doa seorang isteri yg teraniaya akan di makbulkan Allah...

    ReplyDelete
  5. hehehe..abg,mcmner dgn i?ingt kt i yg jauh di mata ni jgk...jgn nk cr yg ketiga plak

    ReplyDelete