Location:-

Friday, November 20, 2009

ku bawa hatiKu...ku bawa hatiMu


ku bawa hatiku
ku bawa hatimu
jelajahi seluruh pelusuk rindu
tenggelam dalam lautan syahdu
penuh irama penuh cerita..
ku bawa hatiku
ku bawa hatimu
terbang di langit biru
menggapai bintang di awanan
singkap semua dalam khayalan
kumpul semua kenangan
dalam lipatan kehidupan..
ku bawa hatiku
ku bawa hatimu
berlari mengejar mimpi
apa rintangan terus hadapi
yang terpatri itulah janji
tidak peduli tidak kesali…
ku bawa hatiku
ku bawa hatimu…

.." Aku Ingin Engkau Selalu..Hadir Dan Teman Aku..Di Setiap Langkah..Yang Meyakiniku..Kau Tercipta Untukku.. "

"satu jam saja..ku telah bisa cintai kamu..di hatiku..namun bagiku..melupakan kamu perlu waktu seumur hidupku..
satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku..namun bagiku melupakanmu..perlu waktu seumur..hidupku..



ikuti sambungannya... siri ke-2... tungguuuuu

4 comments:

  1. caramu berbicara...
    caramu melayaniku..
    buat ku bahagia...
    kamu berjaya membuka pintu hatiku utk menyayangimu...
    "ADAKAH KAU JUGA RASA APA YANG KURASAKAN??"
    Jawapannya : aku x pasti.......
    aku sendiri keliru dgn perasaanku terhadapmu...

    ReplyDelete
  2. Pandai dalam bkata-kata,bijak dalam mengatur hidup tp sedarkah dikau sbnarnya kau telah menguris sekeping hati yang ikhlas dalam menyayangimu?

    ReplyDelete
  3. mellisa hamiza..sedarlah bahawa insan ini telah berpunya..hanya kata2 manis shj di bibirnya..hanya di awangan shj..tp pd hakikatnya...dia bukan sebegitu...sedarlah wahai insan sejenis ku...jgn terpedaya dgn kata2 manis sang lelaki durjana...

    ReplyDelete
  4. tasya > luahan itu bukan utk insan ini...ianya adalah utk bakal suamiku yg amat aku cintai...aku tahu yg insan ini "are not meant 4 me"....

    ReplyDelete