Location:-

Wednesday, November 18, 2009

bos cuti...


terasa sonok sangat.. pabila tahu bos cuti... kenapa leh jadi begitu yer...teruk sangat ker bos aku... ker memang dia teruk... or aku yg teruk... timbul persoalan... di mana jawapannya?

duniaKU cuba merongkai persoalan ini... tapi dari aku dengar ceta2 kawan2 seperjuangan aku kat opis ini.. memang semua hapi bos tak ada... ada yg teruk lagi, mengharapkan bos pergi untuk selama2nya... aku pun terpikir begitu... apabila mengenal nasib aku semasa bersama dia...

tiba2 aku terpikir... bila masa aku jadi bos... adakah anak buah aku akan buat benda yang sama... adalah mustahil akan berlaku benda yang sama .. jika aku menjadi bos yg baik... malah mendapat doa yg baik2 lagi.... harap2 sikap n perangai aku tak berubah dan terus ditingkatkan menjadi insan yang terbaik...

k apa?

1 comment:

  1. bos cuti? best nyerrr!!!
    Kalau i dah lame lompat bintang tuh..
    dah rasa macam dunia ini ana yang punya..muahahaha..anyway, apalagi..blogging la!!

    ReplyDelete