Location:-

Saturday, May 1, 2010

lama nyer menyepi...


kenapa...tiba2 aku terpikir untuk kembali menulis dalam blog aku nih... setelah sekian lama dia kesunyian menunggu aku memetik huruf2 untuk menyusun ayat2 yang ku rasa boleh dikongsi bersama.. kadang2 aku pikir apa guna nya aku menulis.. tak ada apa yg aku dapat...


perlu ker aku melayan..persoalan2 begitu... nampak sangat aku tidak lagi bermotivasi seperti dahulu...oleh itu, atas prinsip aku yang baru..demi perjuangan idup belum sudah... aku akan membina nekad yang baru...dengan suatu perjuangan ala2 rambo, zoro atau perjuangan melayu yang tak boleh dilupakan tok janggut.... guono demo.... hehehe bukan gitu...

2 comments:

  1. heheh.. nak jadi pakar sastera ye .. ermmmm :)
    " setelah sekian lama dia kesunyian menunggu aku memetik huruf2 untuk menyusun ayat2 yang ku rasa boleh dikongsi bersama "

    suka penulisan ye ? idup yg sempoi :)

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete