Location:-

Wednesday, May 5, 2010

kenapa ku rasa jauhhhhhnya.....


petang yg hampir nak mendekati malam.... pemikiran aku tertumpu kepada hubungan pencipta dengan hambaNya.... ku rasa makin jauh dan makin jauh... kenapa dulu aku menangis setiap kali berdoa...adakah masa itu, aku dalam kesusahan... namun..sekarang pun ..aku pun seperti dulu...kembalikan diri seperti dulu..yang menangis memohon kebahagian dan restu Mu ..penciptaku.....

teringat aku pada seorg ustad yang menasihat kepada pendengarnya semasa kuliah sebelum solat jumaat yang mengatakan... paling tidak... berlakonlah sampai kuar air mata...semasa kita berdoa dan dalam solat.. dan dengan sendirinya keikhlasan ..akan tiba dengan sendirinya.... hebatnya..jika aku dapat lakukan setiap hari dan 5 kali sehari...paling kurang pun... permulaan pagi ..menandakan syukur aku pada Mu..kerna terus memberi kehidupan pada ku...

aku yakin.. aku boleh lakukan....

1 comment:

  1. JOIN NOW
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete